írjak-e

2009.01.08. 23:49

Nahát ez nagyon menő!

Valami elveszett pillanatomban legyártottam (bár emlékeznék rá) a faszkivan nevű blogot.

De minek is?

Sebaj, már letudva.

Most az a kérdés, vagyok-e annyira exhibicion, hogy csináljak másikat. Vagyis ez is eldőlt, mert csináltam, itt van.

A kérdés inkább az vóna, hogy mikor felejtem el, hogy ez van és mikor csodálkozom rá, hogy dejóóó hemunek van blogja.

Havonta (félévente) egyszer jól esik.

Most az jön, hogy le kell írnom mi történt velem ma.

Legyen.

Elindultam a kies, havas, hegyi tájról, mert én megmutatom, hogy mennyire segítőkész vagyok és én mindenkit elvontatok mindenhová.

Mert van ám vonóhorog az ótomon! Bizony! Jó nekem.

De nem jó annyira mégsem, mert mikor a kis tetű dévú beköpte a gyertyát, én meg letörölgettem, ahogy jó gazdihoz illik és visszaraktam a szarrá fagyott kezeimmel, addigaaddig csavartam, amíg bele nem törtem a hengerbe.

Hurrá! Van traktorom! A hangja már egészen élethű, de a sebessége meg sem közelíti az igazi menő pirosak szintjét.

Ehh! Kit érdekel ez?

Sokkal viccesebb, hogy nemhogy nem vontattam, hanem engem is kell majd holnap.

Mi lenne, ha egymás után kötnénk az összes szereplőt és tömött sorokban mennénk a szerelőig? Autó-kötél-traktor-kötél-autó.

Csak vigyázni kell, hogy jó legyen a színösszeállítás!

Nem venném a lelkemre, ha bárkinek is törést okoznénk egy rosszul megválasztott vontatókötél színnel! Tényleg! Annyira jólélek vagyok, hogy még erre is figyelek!

És megállok a zebra előtt, és indexelek is, és nincs bennem egy szemernyi harag sem sose, senki iránt!

Na ezt űberelje, aki csak akarja!

Ja és nem is dohányzom már bent a házban!

Kimegyek fagyni!

Bizony!

Na most jól abbahagyom ezt a katyvaszt és megnézzük, legközelebb mikor jut eszembe, hogy nekem van ám saját blogom!

Hurrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hemu.blog.hu/api/trackback/id/tr1866573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása