haza! értem!

2009.01.09. 21:24

Háhhá!

Szinte alig vártam, hogy megint beleugassak valami ökörséget Az Nagy Büdös Világháló mélyire!

Már mehet is!

Hazajutottam! Huhh! Ez a biznisz! Én segítek laptop-ot választani, Te meg hazafuvarozol!

Így megy ez, ezért van ez a csipetcsapat! Pont eszembe jutott, hogy el lehetne filozofálni azon, hogy mennyire nagy és jó dolog hazajutni, hazaérni, de tutter 584304054-en megtették már. Csak most nincs kedvem elolvasni az összeset, hogy azok kielégítik e verikényes ízlésemet, vagy mán megint meg kell mondani a tutit.

Egyébként meg leszarom. Itthon vagyok és kész.

De hogy legyen tutijó is! Lesz kisbuszom! Elhatároztam, hogy szegény Miss Dél-Korea Lanos már nem ér meg annyi pénzt, amiből helyre tudják rakni, így marad Miss Töfi. A legszebb kor, 20 éves, zöld a kasztnija és kisbusz! Hát nem édes?

Meglesz a fíling! Traktorhang lesz, de az a normális! És az enyém! Csak az enyém! Jó lesz!

Egyébként az édesdrágatündériagyonveremakisgenyót kutyáim ma megint azzal fogadtak, hogy szanaszéjjel kapták a szemetezacskót, amiben a félig nedves teafiltertől kezdve a redvás cigicsikkekig minden volt! De csak volt, mert amikor beléptem, nem sok akadt a szemetes zacsiban, a nagy része a laminálton és a konyhakövön...

És még csak nem is akkurátusan kiteregetve, hanem szanaszéjjel! Ilyet!

Persze, mire odáig jutottam volna, hogy namostaztánagyonverlekpartvisnyéllelmegedénylecsurgatóval meg akármivel, ami kemény és mozdítható, nem volt energiám, meg lelkem nevelni.

Hát csak egy kutya! Mit akarok én itten vasfegyelmet?!

De legalább elhatároztam, hogy jövő szerdán, amikor dudál a ház előtt a kukásautó, nem fogok morgolódva puffogni, hogy fasztdudálszazerdőszélénmajom, hanem kapom magam és kirakom a kukát az utcára, merakkorelviszik!

Most meg inkább megint abbahagyom ezt, mert átvillant az agyamon, hogy ha ez sokáig írva leszen, akkor vicces lesz összerakni pár év múlva, hogy mik történtek, amikor szegény hemu lusta segge alól kidőlt az autója és - atyaég - békávéznia kellett hetekig. Szegény magam! Mi lesz most?

Mondjuk alvás! Az fix!

A bejegyzés trackback címe:

https://hemu.blog.hu/api/trackback/id/tr15868169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása