mik vannak

2009.01.19. 22:27

Végre lesz itt zsinóros internet! Hurrá!

És végre emészthető hétvégi banzájban voltam! Hurrá!

Csak azt nem értem most sem, hogy mi is tartott vissza. Ezek szerint

Baze a kutyáim nem hagynak írni!

Szóval.

Valami még nem oké itten. Vagy az elvárásokkal nem vagyok tisztában, vagy magammal és blokkmájszelf. Vagy ilyesmi.

Nem is tudom. Azt hiszem lett volna lehetőségem egy kicsit haverkodni (ahogy Debi mondaná), de valamiért nem éltem vele.

Mi a tök van? Nincs mire igazán várni, ami miatt minden más háttérbe kell szoruljon. De akkor mi van?

Féltem a kis szabadságomat? :D Háhhá.

Tisztázzuk! Csak rajtam múlik, hogy megmarad-e, vagy bebukom. Talán az a baj, hogy félek, hogy bebuknám, akármi van?

Hmm.

Lehetőségként felírjuk. Nade!

Hol marad az önbizalom?

Basszus! Hülye A!

De tényleg!

Azt hiszem ott tiszta lett volna minden.

Hmmm.

Na mindegy! Nem írok megint, mert már sok idő eltelt. Ja! Senki ne teszteljen azzal, hogy írok-e megint (mert ha nem, akkor nekem nem is fontos). Baszki!

Se ígérni, se írni nem szoktam, ha nem tartom fontosnak.

Ilyen vagyok baz.

Majd változok, ha úgy érzem, hogy kell!

Most nem kell! Annál nagyobb a nyugalmam itten az erdőszélen.

Téényleg! Holnap csinálok képet a téli szembeszomszédról és jól felrakom ide, hogy később, amikor röhögök a saját nyomoromon (kínomban vagy örömöben, kiderül), legyen gyönyörködnivaló a szép havas erdőről.

Most meg jól felmegyek és olvasom tovább a LLL könyvet, ami kellően gagyi ahhoz, hogy 10-15 oldal olvasása után bealudjak rajta! Ilyen még szinte sosem volt velem! Amikor elkezdtem az ágyban olvasni, mindig addig tartott, amíg rá nem néztem az órára, hogy "óbazz, már ennyi az idő?!", erre most. Biztos öregszem!

A "szemtelenül fiatalok" is megmurdálnak egyszer! De előtte jól megöregszenek! Vagy nem!

Majd kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://hemu.blog.hu/api/trackback/id/tr30889848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása